ummu aisyah***
salam ukhuwah..
biar renggang difana dunia,
biar hina dimata manusia,
biar semangat semakin tua,
biar harta semakin tiada,
biar akal semakin berusia,
biar jauh kedudukan kita,
jangan tergadai silaturrahim antara kita… (”,)

sender:
A…]
+6013xxxxx36

sent:
19-oct-2008
00:04:15

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{{}{}{}

sejak akhir2 ni mmg aku mudah terasa dgn perlakuannya..
tp aku xnafikan dlm ramai2 sahabat yg aku miliki..
dia yang paling aku sayang..
namanya yang selalu terbit mendahului yang lain..
entah kenapa..mungkin kerana tidak seperti dulu..
kalau aku diberi pilihan..
aku akan pilih waktu dahulu..
objektif kami sama..
mungkin.. permainan kami sama..
tp masa tidak boleh di putar kembali..
dan perkara yang amat2 jauh dr kita adalah masa..
mana mungkin kan???
sebab tu permainan emosi amat penting..
dan aku berjaya menyembunyikan..
kau tahu lagu SAHABAT SEJATI..
lagu tu ku tujukan KHAs buatmu..

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{{}{

take care..!!

p/s: entry dari blog friendster pada 20 oktober 2008
0 Responses